Slovenija
394 ogledov

Jana in Lady sta ponovno na trgu

Znamke Dela Revij. Saša Despot
Po skoraj enoletnem premoru se na trg vračata Jana in Lady, tokrat pod taktirko nove ekipe in novega založnika Adria Media. Direktor Tomaž Drozg pravi, da je edino vprašanje samo, kako zelo jim lahko uspe.

Čeprav je vseh 44 blagovnih znamk nekdanjih Delo revij po dolgi mučni prodaji od NKBM Leasing kupil Večer, je Jano in Lady na trg zdaj poslala Adria Media, ki poleg tega izdaja še ducat drugih revij. Podjetji sta za nadaljnjih deset let sklenili licenčno pogodbo, za katero direktor Tomaž Drozg pravi, da je "primerljiva ostalim licenčnim pogodbam za blagovne znamke iz tujine". Cena ostaja skrivnost.

"Ne uspe nam lahko samo po čudežu, če pade meteorit na našo lokacijo"

Kljub enoletnem premoru naj bi ankete, ki so jih izvedli pred kakšnimi štirimi meseci, pokazale, da obe blagovni znamki še vedno ostajata v mislih bralcev. "Ne uspe nam lahko samo po čudežu, če pade meteorit na našo lokacijo," je navedel Drozg, ki kot svojo prednost izpostavlja tudi že vzpostavljeno infrastrukturo, kar jim omogoča cenejše izdajanje revij kot konkurentom, in dobro sinergijo z Večerom. "Zaenkrat računamo na navzkrižno promocijo. O združevanjih na uredniškem delu pa ni nobenih pogovorov."

Kljub "ne ukvarjanju s konkurenco" pa Drozg vseeno navede, "da ne razume slovenskega sodstva, ki v vsem tem času ni uspelo izdati sodne odredbe", zaradi izdajanja konkurenčnih revij Media24, ki so na las podobne zaščitenim blagovnim znamkam Delo revij, ki so jih včasih izdajali tudi sami. Nato pa jim nakup blagovnih znamk ni uspel.

Koncept in izgled ostajata enaka

Ustvarjalci sicer trdijo, da se s konkurenco Media24, ki prodaja za las podobne revije le pod drugim imenom, ne bodo obremenjevali. "Ime in logotip ostajata enaka in mislim, da so ga bralci v vseh teh letih sprejeli za svojega in mislim, da ta premor, ki je bil vmes ne bo imel velikega vpliva," je povedal urednica Lady Anja Kontrec, ki dodaja, da bodo na koncu lahko bralce pritegnili le z vsebino.

Jana in Zarja  | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main
Vsebine naj bi ostale poznane bralcem, le morda nekoliko pomlajene."Koncept revije je zelo podoben Janin duh ostaja, le malce moderniziran. Če je bila prej najboljša prijateljica, zdaj želimo, da je nekoliko mlajša najboljša prijateljica. Gremo s časom naprej in bodo vsebine prilagojene današnji 50 in 60 letnici," je izpostavila še urednica Jane Lidija Petek Malus.

Grafična podoba obeh revij ostaja prepoznavna. Novinarsko ekipo bodo sestavljali dosedanji sodelavci Adria Medie, nekaj novih sodelavcev in zunanji ustvarjalci.

Celoten pogovor s Tomažem Drozgom, direktorjem Adrie Medie, bomo objavili danes ob 19. uri.

Lady in Jana  | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

Komentarjev 5
  • Papaja Popi 16:16 07.junij 2016.

    Le zakaj se vam zmerom prikazujejo bele miške. Bo treba v Begnje

  • pisava 15:47 07.junij 2016.

    Danes so te revije komunajzarsko rdeče trobilo.

  • pisava 15:46 07.junij 2016.

    Kdo še kupuje to tračarsko nakladaško sranje. Samo še frizerski saloni in kafe bari.Ja, mogoče še kakšne stare mame, ki obožujejo Bernardo Jaklin, podkupljeno podpornico propadle Katarine Kresal in Zokija.