"Chok" je ime aplikacije in poimenovanje kitajskih najstnikov za "hitro gibanje", za kar pri novem oglaševalskem pristopu Coca-Cole tudi gre.
Vsak večer se natančno ob 22. uri na televiziji odvrti oglas za novo Coca-Colino oglaševalsko akcijo. Gledalci, ki imajo pametne telefone si najprej prenesejo aplikacijo Chok!, počakajo na oglas in prično stresati svoje telefone, da bi virtualno ujeli padajoče zamaške v svoj telefon. Nato se na telefonu prikažejo nagrade in popusti, ki so jih zadeli.
Oglas predvajajo povsod
Oglas je bil samo na televiziji predvajan več kot 9 milijonkrat, predvajajo ga pa tudi v kinodvoranah, in velikih zaslonih po mestu. Oglas so naložili tudi na Youtube, zato da lahko svojo srečo najstniki poskusijo večkrat. Po navedbah tujih medijev si je oglas do sedaj ogledalo že več kot 9 milijonov ljudi.
Povečanje mobilnega oglaševanja za polovico
Strokovnjaki napovedujejo 50% povečanje mobilnega oglaševanja letno. Za mobilno oglaševanje naj bi se, po navdebah Informa Research Services, v svetovnem merilu leta 2016 zapravilo preko 50 milijard dolarjev, kar je pa še vedno zelo malo v primerjavi s televizijskimi. Za slednje se je v letu 2012 po svetu zapravilo več kot 500 milijard dolarjev.