Slovenija
153 ogledov

Dars na avtocesti reševal svinjo

dars svinja Žurnal24 main
Na štajerski avtocesti med priključkoma Sveti Jurij in predorom Cenkova v smeri Maribora je med prevozom z avtomobilske prikolice skočila svinja. Darsovi vzdrževalci so imeli zaradi voznikov, ki se niso pravilno razvrstili, težave z njenim reševanjem.

S pravilno razvrstitvijo v primeru zastoja vzdrževalcem omogočimo hitrejši dostop do kraja dogodka in s tem tudi do hitrejše sprostitve prometa. 

Včeraj je Dars v bazo Murska Sobota prejel klic iz nadzornega centra, da je na relaciji med priključkom Sveti Jurij in predorom Cenkova v smeri Maribora daljša kolona stoječih vozil zaradi svinje na cesti. 

dars svinja | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main
Darsova nadzornika preglednika sta nemudoma krenila na intervencijo, pred izvozom Sveti Jurij postavila prikolico s tablo za opozarjanje na stoječo kolono. Zaradi zelo slabega razvrščanja uporabnikov v stoječi koloni – predvsem tovornih vozil, sta potrebovala 15 minut, da sta se skozi kolono prebila do kraja dogodka. 

"Vzdrževalca sta ugotovila, da je lastniku osebnega vozila z avtomobilske prikolice med vožnjo skočila živa svinja. Zaradi tega je voznik vozilo ustavil na vozišču in začel loviti svinjo. S tem je zaustavil ves promet v smeri Maribora. Darsova delavca sta ob pomoči dveh okoliških prebivalcev ulovila svinjo," so sporočili z Darsa.

S pravilnim razvrščanjem se možnost preživetja poveča do 40 odstotkov

"Ob tem bi želeli spomniti kako pomembno je pravilno razvrščanje v primeru vsakega zastoja. S pravilno razvrstitvijo vozil, ki niso udeležena v prometni nesreči na avtocesti, omogočimo reševalnim vozilom hitrejši dostop do ponesrečencev in s tem povečamo možnost preživetja tudi do 40 odstotkov," še dodajajo.

Razvrstitev vozil v primeru prometne nesreče na avtocesti pomembno vpliva na reševanje poškodovanih, zato ob vsakem zastoju upoštevajte pravilo o razvrščanju vozil, navodila ponavljajo na Darsu. Med kolonama vozil na prehitevalnem pasu in voznem pasu mora biti dovolj prostora za vožnjo intervencijskih vozil, ki so opremljena z modro ali rumeno lučjo (reševalci, gasilci, policija, izvajalec rednega vzdrževanja, inšpekcijske službe,…).

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 3
  • zdrej 20:40 24.februar 2016.

    Čeprav za to odgovorne službe to rešujejo z raznimi dodatnimi ukrepi, vendar se čas dostopa vseeno podaljša.Tako je recimo en ukrep vožnja v nasprotni smeri, ki jo marsikdo označi za precej nevarno. Aktivacija vsaj dveh ozemeljsko različnih gasilskih enot, ...prikaži več, ... . Skratka smiselno bi bilo, da se na takih cestah vozila razvrstijo na SAMO vozni pas, prehitevalnega pa pustijo praznega. Vendar, če je še na normalni AC težko doseči pravilno postavitev, potem je to tu nemogoče. PA bi bilo vseeno smiselno. Mogoče pa se bo komu izmed vas zaradi tega lahko rešilo življenje!!!

  • zdrej 20:39 24.februar 2016.

    Vse lepo in prav! Pravilna postavitev. Kaj pa je pravilna postavitev? Levo in desno, kot se v zadnjih nekaj letih uči/razširja? Ali bi bilo smiselno za hitre ceste narediti razvrščanje v en pas, pa drugega puščaš za intervencijo. Namreč najlepša ...prikaži več hvala politiki, da se je spomnila na to nerazvito področje Slovenije. Tako je morala narediti AC, ker je prometna situacija zaradi nerazvitosti tega področja ni več mogla prenašati takšnega prometa. Dobesedno. Poudarek je na MORALA. In tu sem še posebej vesel iznajdljivosti naših politikov (take iznajdljivosti je opažati še samo pri financah, ko gre za njihove žepe, katere tudi ta AC je). To se vidi, da so naredili hitro cesto, in jo poimenovali AC. No tu je srčika mojega pisanja. AC brez odstavnega pasu in manjše širine (se spomnite ministra za promet, ko je meril širino ceste?).Ti dve lastnosti namreč otežujeta vožnjo manjšim intervencijskim vozilo, ter večje dobesedno ustavijo. Čeprav za to odgovorne službe to rešujejo z raznim