Gre za 4,38 metra dolgega kompaktnega križanca, narejenega na osnovi razreda A. Po slednjem se oblikovno zelo zgleduje, dodane pa so tipične lastnosti križancev, kot so zaščitna plastika, strešni nosilci in podobno.
Znotraj se koncept prav tako navezuje na zadnje stvaritve stuttgartskih oblikovalcev, verjetno pa bo serijska različica vseeno malo bolj prizemljena. Koncept, ki bo prikazan na skorajšnjem avtosalonu v Šanghaju, ima vgrajen 2,0-litrski bencinski motor z 211 KM in sedemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko, pogon pa je speljan na vsa štiri kolesa.
Serijski GLA, ki bo konkuriral BMW X1 in audiju Q3, bo nared za septembrski salon v Frankfurtu, v Sloveniji pa bo predvidoma prihodnje leto. Tako kot pri vseh zadnjih modelih Mercedes-Benza je imel pri ustvarjanju GLA znova zelo pomembno vlogo šef zunanjega oblikovanja Robert Lešnik. Intervju z njim si lahko preberete TUKAJ.