Pri podjetju Basf ponovno napovedujejo avtomobilske barven trende za sezono 2016/17. Prevladujoča tema letošnje kolekcije 65 barv je paralaksa, koncept, v katerem se predmeti premikajo oziroma spremenijo, ko jih gledamo iz različnih zornih kotov. Na avtomobilske barvne trende pa vplivata tudi dve konkurenčni razgledni točki, ki trenutno oblikujeta naš moderni svet, in sicer navdušenje nad virtualnim svetom in hrepenenje po iskrenem samoizražanju.
Večplastne avtomobilske barve kot globalni trend
"Sintetični, kovinsko modri, srebrni in beli odtenki izražajo trende digitalizacije vsakodnevnega življenja. Kromatične barve in naravni odtenki pa dokazujejo nasprotno ter se odražajo v iskanju pristnih avtentičnih izkušenj in čustev, predvsem v urbanih mestnih predelih," pravijo pri podjetju Basf, kjer predvidevajo, da bodo barvno paleto avtomobilov v prihodnosti obogatili inovativni učinki pigmentov, ki omogočajo združitev dveh ali več barv s kovinskimi urbanimi odtenki.
Modra je v Evropi trend
Pri Basf pravijo, da intenzivno modra barva z digitalnim videzom oblikuje trend v Evropi. Gre za barvo, ki združuje digitalni videz in občutek materializiranega kovinskega učinka. Evropo vodi tudi vprašanje, kaj sledi po hashtagu, torej iskanje poti, kako se prilagoditi digitalnemu svetu, ne da bi ob tem izgubili sledi resničnih življenjskih izkušenj in osebnih identitet.
Barvna paleta tako sega od krvavo rdeče, močne barve, ki predstavlja notranje občutke in vodi do novih poti sprememb, pa vse do temno rdečih in zelenih barv, ki skupaj z antracitno in s črno predstavljajo evropske trende. Črna, ena izmed najpomembnejših barv v avtomobilski industriji, ponovno pridobiva moč in vpliv.