Gotovo si mislite, da se mi je zmešalo, a imam sama sebe veliko raje, ko sem kolesarka, kot pa ko sem voznica. Ko se usedem na kolo, se moje težave preselijo nekam v ozadje, prepustim se uživanju na kolesu, opazujem mimoidoče in gledam avtomobile, ki se v kolonah vijejo proti cilju. Kadar pa moram iz kakršnegakoli razloga sesti v avtomobil za volan, v trenutku postanem živčna razvalina, saj moram biti pozorna na milijon stvari, vnaprej predvidevati, kaj bodo storili drugi vozniki, poleg tega pa moram stalno premišljevati, kje bom parkirala. Poleg tega ljubosumno pogledujem na kolesarsko stezo in se še 20. v petih minutah vprašam: zakaj že sem danes pustila kolo doma?
Brez trde kože ne gre
Dandanes ni lahko biti voznik avtomobila, saj je jeklenih konjičkov na cesti vse (pre)več, zato se moraš dobesedno boriti za svoj obstanek. No, vsaj v Sloveniji je tako. Kultura voznikov ni ravno najboljša, saj smo drug do drugega skrajno neprijazni. Hupo uporabljamo že skoraj vsakič, ko nam kdo "potegne" živec, pa čeprav ni naredil nič hujšega. Da se na cesti res ne znamo obnašati in sprejemati drugih udeležencev v prometu, je pred kratkim lepo zapisal moj kolega, ki se je poglobil v zakon zadrge, ki pri nas očitno ne velja.
In če hočeš preživeti kot voznik na slovenskih cestah, ki so postale skrajno neprijazne, se moraš hočeš nočeš zliti z okolico; tudi sam postati agresiven voznik, sicer te požrejo. Sama pa na to žal ne pristanem. Ker moram vsak dan priti v službo in nazaj, bi to zame pomenilo vsaj pol ure stresa na dan!
Znebite se bremena
Misel na skoraj povsem prazne kolesarske steze je tako preveč mamljiva, da bi se ji uprla. Ker imam to srečo, da živim in delam v istem kraju, je kolo zame najboljša izbira in tisti, ki te prednosti ne izkoriščajo, ne vedo, kaj zamujajo. Ste kdaj sešteli, koliko vas pravzaprav stane vaš ljubi avtomobil? Ste kdaj pomislili, ali se vam vsi stroški splačajo, če vas od službe in doma loči le 10 do 15 minut vožnje z avtomobilom? Pomislite na cene bencina, zavarovanja, menjavanja gum dvakrat na leto, vinjete, registracije ... Se lahko kaj hitro zvrti v glavi, kajne? Da navezanosti na ta kos pločevine niti ne omenjam. Najbrž ne spite prav mirno, če sredi noči divja nevihta, ki s seboj prinese točo ... Jaz ljudi, ki z vsem svojim bitjem ščitijo svoj avtomobil pred vsem mogočim, pač ne razumem. Sem samo vesela, da nisem ena izmed njih.
Verjamem, da se zdi marsikomu težko zamenjati štiri kolesa za dve, saj se s tem odpoveš tudi nekemu udobju, a sama sem se na spremembo zlahka navadila. Moje razmerje s kolesom se je začelo spomladi in do zime sva se že tako navezala drug na drugega, da ga tudi v nizkih temperaturah nisem hotela pustiti doma. Tudi ko zapade dež, se mu ne odpovem, saj me pred kapljicami varuje pelerina. Če pa vas še vedno nisem prepričala, vam bodo morda pomagali še tile razlogi, zakaj se zaljubiti v kolesarjenje.
Odlično! V uvodu piše o cruiserju, potem pa naloži slike nekih čudnih koles. In to v poplavi fotografij, ki jih je možno dobiti na spletu. Pa vi ste totalni mojstri! Vsi isti, vsi nesposobni!
Ce bi izbrala pa Mercedes, bi ga lahko takoj prodala, kupila kolo in se par let zivela od denarja...
In takšnim kot si ti res ni mesto za volanom, ker če si živčen tam res nimaš kaj početi. Sam nikoli nisem živčen ko vozim in enostavno prav obožujem vožnjo avtomobila (in zato niti ne pomislim, da se bi mu… ...prikaži več odpovedal), Prav tako ne vem zakaj je potrebno premišljat kje boš parkiral, enostavno se zapelješ tja kamor moraš it, in poiščeš najbližji možen prostor(kaj je tu kaj težkega). Pa nisem nor, da bi se naprimer v tej vročini, ki je bila letos vozil s kolesom v službo, da prideš potem tja čisto zašvican. Ni bolj enostavno iti z avto, ki ima klimo? Pa, da ne bo kdo mislim, da sem proti kolesom. Nisem, ampak kole je namenjeno prostemu času, tako da se takrat odpelješ kam v lepo naravo, ne pa za vožnjo na delo.