Karavanski clio ni nič več škatlast, v primerjavi s kombilimuzino je dražji za 700 evrov, a tudi daljši za 20 centimetrov, za 143 litrov prostora je več tudi v zadku. Kot prvi Renault bo ponudil R-link z možnostjo dostopa do spleta.
Renaultu je uspelo nekaj, kar do zdaj nismo pogosto videli - narediti majhen in lep karavan, ki je hkrati prostoren in zelo uporaben.
Tudi na splet
Notranjost je spredaj na las podobna tisti v hatchbacku, zadaj pa je zaradi drugačne zasnove strehe nekaj več prostora za glavo. Modnim trendom sledi s številnimi možnostmi personalizacije, za 390 evrov dodatka pa je prvič v Renaultu na voljo multimedijski sistem R-link. Gre za izboljšano različica sistema Media Nav. R-link na ekranu na dotik višje ločljivosti združuje delovanje navigacije, prostoročnega telefoniranja, potovalnega računalnika, namesto štirih zvočnikov za akustiko skrbi šest zvočnikov, potniki pa se bodo lahko povezali s spletom, a bomo morali pri nas na povezovanje počakati vsaj do konca aprila.
700 evrov dražji
Karavan je v primerjavi s kombilimuzino dražji za 700 evrov, najcenejši z 1,2-litrskim motorjem in prvo od treh stopenj opreme stane 11.690 evrov, najcenejši dizel je dražji za 3.000 evrov. V začetku prodaje kupcem ponujajo 1.800 evrov popusta, za 99 evrov pa dobijo še paket osnovnega in kasko zavarovanja za eno leto.
Grandtout naj bi predstavljal kar do 20 odstotkov prodaje clia, ki je v prvih petih mesecih prodaje pri nas že dosegel številko 1.000 prodanih modelov.
Ročno odpiranje šip in brez klimatske naprave pri osnovni verziji v letu 2013 zelo, zelo, zelo žalostno !
to pa je en plastik fantastik...fuj,,,pa ročno odpiranje šip v letu 2013, še najcenejša Kia ima boljšo opremo!