Alfa Romeo kar ne more uiti zgodovini. V spominu nam ostaja, kako dolgo smo čakali najprej na lepotico giulio, nato pa še na markantnega stelvia. Ko sta končno prišla v prodajo, pa se je zdelo, da je glavnina zanimanja tako za limuzine kot za velike suve pri kupcih že uplahnilo.
Oba sta do danes ostala edina modela, ki ju je Alfa Romeo ohranila v proizvodnji pri prehodu pod novi transatlantski koncern Stellantis in tudi to je razlog, da znamenita znamka ne more najti tal pod nogami v novi avtomobilski stvarnosti hitrih sprememb in prilagoditev.
Pri Alfi že dolgo napovedujejo manjšega križanca z imenom tonale, ki so ga v "skoraj-serijski" izvedbi predstavljali na ženevskem avtosalonu že leta 2019, ko je bila "manija" za tovrstnimi avtomobili na vrhuncu. Po doslej veljavnih obljubah naj bi ga kot ključni model znamke končno začeli prodajati letos.
Pa so premiero spet zakasnili vsaj še za nekaj dodatnih mesecev. Sklicujoč se na svoje vire Automotive News Europe poroča, da je novi šef Alfe Romeo Jean-Philippe Imparato udaril po mizi. Veteran avtoposla je bil nezadovoljen z zmogljivostmi pogona priključnega hibrida, ki so ga italijanski inženirji povzeli iz jeepa compassa.
Model kompaktnega suva tonale so Imparatu predstavili na sedežu znamke v Torinu, ko je januarja letos prevzel vodenje. Imparato je zahteval nujne spremembe, s katerimi bi avto dvignili nad povprečje. Tonale je namreč za preživetje Alfe Romeo ključen model in ne sme pogoreti. Stellantis se je v prid Alfe Romeo celo odpovedal vrnitvi znamke Peugeot v ZDA, da bi ji tako pustil potreben tržni prostor in ji omogočil vnovičen vzpon italijanskega ponosa.