Ford puma se je kot mali križanec izkazala za zadetek v polno, saj je hitro postala najbolj prodajan model modrega ovala v Evropi. Z njo so nadomestili tudi model fiesta, ki se je lani poslovil. Lastniki predvsem cenijo kompaktnost avta in notranjo prostornost ter uporabnost.
Puma je zdaj po štirih letih dobila osveženo zunanjo in notranjo podobo. Na zunaj je to opazno po spremenjenem svetlobnem podpisu, med opcijami so matrični žarometi.
Znotraj je osvežitev konkretnejša, novost je precej večji in "plavajoči" 12-palčni osrednji zaslon na dotik s Sync 4 programsko opremo, ki je tudi strojno bistveno zmogljivejši od predhodnice. Puma je pridobila 5G povezljivost in brezžično zrcaljenje telefona. Puma je izgubila veliko fizičnih gumbov v prid čistejšemu dizajnu, so pa pod sredinski zaslon ostale hitre tipke za klimatsko napravo in ogrevanje sedežev. Nova sta tudi volan in voznikov 12,8 palčni zaslon z grafiko visoke resolucije.
Puma je skočila naprej glede raznovrstnih asistenčnih sistemov, zdaj prepozna nevarnost trkov v križiščih in pri vzvratni vožnji, seveda je prilagojena tudi na nova vseevropska pravila glede opozarjanja na prekoračitev hitrosti. Izbrati je mogoče 360-stopinjski poged kamer. Že omenjeni matrični žarometi delujejo v sodelovanju z GPS in se vnaprej prilagodijo na prihajajoče cestne zavoje. Prilagodljivi tempomat se prav tako prilagaja poteku ceste.
S stališča ostalega udobja je novost sredinsko naslonjalo za roke. Že doslej je bila odlična glede praktičnosti, avto je ohranil 80-litrsko "klet" v prtljažniku.
Pumo bodo poganjale izključno izpeljanke trivaljnega 1,0-litrskega Ecoboost bencinarja v kombinaciji mehkega 48 V hibrida zz 92 kW (125 KM) ali 114 kW (155 KM). Tudi ST različica se bo zanašala na trivaljnika, zanjo obljubljajo 127 kW (170 KM) in sedemstopenjski avtomatski menjalnik.
Puma prihaja na evropske ceste iz tovarne Craiova v Romuniji.