Na razčlenjeni zunanjosti, ki je oblike precej povzela po novi toyoti prius, električni toyoti bZ4X in drugih novih toyotah, izstopajo predvsem dnevne luči v obliki črke C ter dvobarvni prednji odbijač. Kontrastna črna linija se, podobno kot na aygu X, nadaljuje po spodnjem koncu in se zadaj dvigne ter objame karoserijo. Zadek poudarita dva spojlerja z led svetlobno črto, ki poteka širom zadnjega dela.
Močno spremenjena je tudi notranjost toyote C-HR, ki vključuje kombinacijo zaslonov digitalnih instrumentov in infozabavnega sistema, ki oba lahko merita 12,3 palca. Uporabniki si lahko notranjost uredijo tudi v 64 ambientalnih barvah in programirajo 24 odtenkov, ki se spreminjajo vsako uro. Poleg drugih bolj ali manj znanih pripomočkov bo voznikom z letom 2024 na voljo tudi sistem digitalnega ključa, ki bo omogočil odklepanje in zaklepanje avtomobila z mobilnim telefonom, na voljo pa bo tudi funkcija daljinskega parkiranja.
Pri Toyoti pravijo, da so izboljšali tudi prostornost in praktičnost kabine. Več prostora je predvsem na zadnjih sedežih, ki doslej niso bili ravno deležni hvale. Veliko notranjih materialov je izdelanih iz reciklirane plastike, med njimi tudi sedežne prevleke, ki so jih izdelali iz odsluženih steklenic PET. Nova je tudi fiksna sončna streha, ki ne potrebuje zastora, na voljo pa bo tudi obširni nabor asistenčnih in varnostnih sistemov.
Novi C-HR, ki so ga zasnovali na Toyotini modularni platformi TNGA in razvili v Evropi, bo na voljo s štirimi hibridnimi in priključno hibridnimi pogonskimi sklopi.
Osnoven hibrid bo imel 1,8-litrski bencinski motor in bo omogočil pospeške v 9,9 sekunde do 100 kilometrov na uro, močnejši pa bo imel v osnovi 2-litrski motor in bo zagotovil pospeške v 8,1 sekunde do 100 kilometrov na uro. 2-litrski bencinski motor bo v osnovi imel tudi C-HR z možnostjo električnega štirikolesnega pogona AWD-i.
Priključno hibridni C-HR bo 2,0-litrski bencinski motor združeval z elektromotorjem, ki se bo napajal iz baterije s kapaciteto 13,8 kilovatne ure. S pomočjo 7-kilovatnega polnilnika se bo napolnila v poltretji uri. To naj bi zadostovala za doseg dobrih 60 kilometrov, pogonski sklop pa za pospešek do 100 kilometrov na uro v 7,4 sekunde.
Sistem naj bi omogočal celo izkušnjo vožnje z enim pedalom, k čemur bodo pripomogle tudi tri stopnje rekuperacije zavorne energije. Na voljo bo tudi navigacija, ki bo ob vstopu v mestno središče pogon samodejno preklopila na električnega.