Pri uvozniku za znamko Alfa Romeo so zelo samozavestni, pravijo, da se prenovljena stelvio in giulia peljeta najbolje, bolje od konkurentov. Da bi popravili prodajo, ki ni uresničila pričakovanj pokojnega šefa koncerna FCA Sergia Marchioneja, so spremembe bolj obsežne. "Zelo smo veseli, da ostajamo na termičnih motorjih, ki še poudarjajo znamenit Alfin vozniški DNK, hkrati pa sta oba modela tudi oblikovno dobila prepoznavne obrise znamke, ki jih ni mogoče spregledati niti na prvi pogled," so nam še dodali ob slovenski predstavitvi obeh prenovljenih modelov.
Alfa Romeo je sicer limuzino giulia predstavila že leta 2016, leto pozneje pa SUV Stelvio. Ambiciozna dvojčka, izdelana na popolnoma novi platformi giorgio z vzdolžno nameščenimi motorji in prednostnim pogonom na zadnja kolesa, sta manjšo prenovo doživela že leta 2020. Da bi bolj resno spodkopala nemško premijsko konkurenco, pa so zdaj Italijani naredili večje posodobitve.
Največja novost na zunanjosti so polni LED žarometi, matrični, z 12 moduli, ki samodejno prilagajajo osvetlitev ne glede na traso potovanja in vremenske razmere. Sprednje luči sovpadajo z modelom tonale, pri Alfi pa so se zgledovali predvsem po slavni alfi SZ zagato in konceptu proteo.
Prvič v zgodovini znamke
Na splošno tako giulia kot stelvio zdaj z obliko sledita Alfini dediščini. Satovje oziroma zračniki so zdaj v prepoznavni obliki črke V. Zato sta to pravi alfi že na prvi pogled. Spremenjene so tudi zadnje luči, posebnost pa so prozorni pokrovi, ki poudarjajo obliko LED. Novost je še difuzor v črni lakirani barvi, ki sovpada z zaključki izpušnega sistema. Novi sta dve barvi, prvič v zgodovini znamke si lahko kupci omislijo mat barvo, nova je tudi oblika lahkih platišč.
Spremembe v notranjosti so se v prvi vrsti dotaknile informacijsko-zabavnega sistrema, varnosti in opreme. V kabini je nova digitalno instrumentna plošča. Kljub temu se niso odpovedali značilni "cevni" zasnovi. Zaslon z diagonalo 12,3 palca omogoča tri vrste prikazov – evolved, relax in heritage. Medtem, ko je prvi izrazito sodoben z osrednjim digitalnim merilnikom hitrosti, je za relax značilno omejevanje podatkov le na najpomembnejše, heritage pa prinaša čudovito analogno grafiko s skalami po navdihu zgodovinskih modelov Alfa. Novi osrednji infotainment zdaj omogoča oddaljeno povezavo z vozilom in upravljanje nekaterih njegovih funkcij s pametnega telefona ter posodobitve programske opreme in digitalnih storitev kar po zraku. Med novostmi izpostavljamo še predal za brezžično polnjenje pametnih telefonov.
Novost je tehnologija NFT (Non-Fungible-Token), ki smo jo spoznali že pri modelu tonale. Gre za šifriran register s podatki o vozilu. Ta digitalna zgodovina vozila podpira po zagotovilih podjetja zvišuje vrednost vozila ob kasnejši prodaji.
V znamenju dinamike
Šasija temelji na tradicionalno močnih točkah platforme giorgio. Vzmetenje alfa link ima spredaj dvojna vodila in petvodilno premo zadaj. Elektronsko krmiljeni blažilniki so na voljo za doplačilo ali kot del najbolj športne opreme. K odlični vodljivosti naj bi prispeval izjemno natančen krmilni mehanizem, tudi volan je nekoliko manjši. Voznim lastnostim pripomore tudi popolna porazdelitev teže med obema osema (50:50) in uporaba ultralahkih materialov – na primer le sedem kilogramov težka kardanska gred iz ogljikovih vlaken in aluminija.
Dizelska in bencinska ponudba
Motorna ponudba ostaja klasična. Pri modelu giulia je turbobencinski motor v povezavi z osemstopenjskim avtomatskim ZF menjalnikom razvije 206 kilovatov moči (280 KM), 2,2-litrski turbodizelski agregat pa 154 kilovatov (210 KM) moči. Tudi dizel je povezan z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, ki moč prenaša na vsa štiri kolesa.
Stelvio ponuja motorizacijo, ki smo jo omenili pri modelu giulia, dodatno pa še vstopni turbodizel s 118 kilovati (160 KM) moči in dvokolesnim pogonom.
Cene za model giulia in stelvio se začnejo pri 46.690 evrih, vendar pa je razlika v opremi in motorju. Če bi ju dali na skupni imenovalec, bi bila razlika v korist giulie okoli 5.000 evrov, so razložili pri uvozniku. Popust v višini 1.500 evrov je možen ob izbiri hišnega financiranja.
glejte in učte se francozi nemci, korejci, japonci , kitajci kako lahko LEPO izgleda avto če nekdo hoče.. pa še matrat se ni treba da bi nanj nametal vse tiste bunke in izrastline in udrtine.
Odlična stroja, .... koliko pa ima prostornine Giulija z 280 konji ? A one Quadrifoglio verzije z 500 + konji pa ni več ?