Da so malemu fordu šteti dnevi, vemo že dolgo. Zdaj so prešteti do konca, po poročanju Autocarja je 7. julij tisti dan, ko bodo po 47 letih in osmih generacijah v tovarni v nemškem Kölnu sestavili poslednji dve fiesti in s tem zaključili eno najbolj uspešnih zgodb pri malih avtomobilih.
Omenjeni fiesti bosta ostali pri Fordu in bosta uvrščeni v njegovo zbirko 'Heritage'. Eno bodo obdržali v muzejski zbirki v Kölnu, drugo pa bodo poslali v Združeno kraljestvo, kjer je bila fiesta vrsto let sploh najbolj prodajan avto.
O fiesti, njenem razvoju in modelih smo že veliko pisali.
V Sloveniji je po aktualnih podatkih podjetja Ardi še vedno registriranih okoli 11.700 fiest, kar jo uvršča na 20. mesto med vsemi modeli.
Odločitev, da ukine fiesto, je vodstvo Forda sprejelo zaradi padajoče prodaje in cenovne nekonkurenčnosti manjših avtov. S tem so v proizvodnem obratu v Kölnu naredili tudi prostor za proizvodnjo baterijskih vozil, h katerim se Ford množično obrača.
V tovarni bodo izdelovali prihajajočega explorerja, ki bo za tovarno prvi električni avto množične proizvodnje in bo posebej prilagojen evropskemu okusu. Pred kratkim so v Kölnu tudi odprli novi EV center, ki bo Fordovo evropsko središče za avte nove dobe.
Začetek konca Forda.
Z EV še dolgo ne bo nič!!
Jaz pa na drevo v jok!