Tako kot model A4 tudi A5 ni bil deležen oblikovne revolucije. Konkurent BMW serije 4 coupe in mercedesa C coupe ima več prostora v notranjosti. A5 coupe v dolžino meri 467 centimetrov, širok je 185 centimetrov, medosje meri 276 centimetrov.
Največji napredek je bil narejen v lahki gradnji, saj tehta 60 kilogramov manj od svojega predhodnika, odvisno od različice, pa so inženirji porabo goriva znižali do 22 odstotkov. Prostornino prtljažnika so povečali na 465 litrov. Pri Audiju so poudarili, da ima njihov model najboljši količnik zračnega upora v razredu (Cd je 0,25).
Le zmogljivi turbo motorji
Opremsko je soroden modelu A4. Imel bo head-up zaslon, 12,3-palčno digitalno instrumentalno ploščo (Audi Virtual Cockpit), MMI zabavno-informacijski sistem, podporo za Android Auto in Apple Car Play, aktivni tempomat, sistem za opozarjanje na nenamerno zapustitev voznega pasu, sistem za prepoznavanje prometnih znakov, parkirnega pomočnika, zmogljiv audio sistem bang & olufsen ...
Ob začetku prodaje bo Audi z A5 ponudil dva TFSI turbo bencinska in tri TDI turbo dizelske motorje z razponom moči od 140 kilovatov do 210 kilovatov (od 190 KM do 286 KM), medtem, ko bo športni S5 coupe poganjal 3,0-litrski V6 motor z 260 kilovatov moči (354 KM). S5 coupe od 0 do 100 km/h pospeši v 4,7 sekunde, po tovarniških podatkih je povprečna poraba 7,3 litre na 100 prevoženih kilometrov. V ponudbi bodo različice s štirikolesnim quattro pogonom.
Cene še niso znane, neuradno pa naj bi bile v Nemčiji v primerjavi z aktualnim modelom višje med 1.000 in 2.000 evri.